I am baaack

Kommentera
(null)

Efter två väldigt intensiva och händelserika veckor har jag nu äntligen lite tid att blogga igen!

Som ni vet så hade jag väldigt mycket plugg dessa veckorna, men är så himla glad för jag fick A på alla tre proven och redovisningen! Så det känns väldigt, väldigt bra! Speciellt eftersom jag gjorde det sista provet idag efter en ganska intensiv helg med Zoies födelsedagsfirande och annat skoj!

(null)
Dagens prov var ett psykologiprov som gjordes online. Det är alltså med min Johan Glans-lärare och han slutar liksom aldrig med sina torra pappaskämt.

(null)
Under dessa två veckor har jag ätit en hel del fried chicken, en helt ny kärlek i mitt liv.
(null)
På alla hjärtans dag fick jag ett paket från mamma och pappa med massa gottigt som de vet att jag saknar.

(null)
Och efter att ha känt Anh i sex veckor så har jag lärt mig att han kan förvandla allt vi gör till en photoshoot! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Igår var vi och åkte roller skates och med tanke på nivån på bakfullheten i vårt lilla gäng så kan man minst sagt säga att det var ett beslut som kunde ifrågasättas. Men vi gick alla därifrån helskinnade och det var faktiskt väldigt kul! Efteråt åkte vi och åt mer fried chicken och sen åkte vi till en fest där latinamerikanerna stod för musiken och jag har nog aldrig skrattat så mycket som när en kille försökte lära en väldigt stel och motvillig Zoie att dansa salsa! 💃🏻

Nu ser jag fram emot att sova och sen en lite lugnare vecka! 

Puss&kram!